petek, 8. avgust 2008

Dokončanje nedokončanega




Delno mi je uspelo.
Po prehojenem celotnem grebenu Košute, sem si res želel opraviti s tistim manjkajočim delom poti na koncu. Tolsta Košuta pravzaprav ni nič posebnega (2057 m). Vzpon nanjo je le malo strmejši sprehod, a posebnost sledi v nadaljevanju. Greben med Tolsto Košuto in Košutnikovim turnom je izredno zahteven posebej za naju z Bračičem, nevajenih plezalnih podvigov brez zaščite.
Vseeno sva poskusila. Začetek je bil obetaven kljub megli, ki je trmasto vztrajala ob grebenu. Proti koncu pa postane kar svinjsko, saj je potrebno preplezati nekaj navpičnih sten.
No, jaz sem se odločil da bom poskusil mimo najtežjega dela priti nekoliko nižje, ampak mi zaradi megle in pomanjkanja časa ni ravno uspelo ( dopoldan hrib, popoldan služba...), Bračič pa je vztrajal in po boju s skalovjem mu je tudi uspelo (borec:)

Ni komentarjev: